Hop til indhold

En makeover der gør en stor forskel…

3. november 2010
Lotte er en smuk ung kvinde. Men Lotte har – som rigtig mange af os – et issue omkring sin krop.. En overbevisning som har gnavet sig fast i hendes bevidsthed og som nu er blevet LOV!!

Her kommer det:
 

Lotte mener hun har for korte ben i forhold til sin overkrop!

Lotte er lille og spinkel af natur men med proportionelt flotte kurver, hvilket Lotte ikke har været opmærksom på, fordi hun har skjult sig i løstsiddende gevandter for at camouflere “de korte ben”….
Lotte har tit valgt lavtaljede bukser og holdt sig fra nederdele i den tro, at ALLE nederdele gør hende kortere. 
OK!! Hvad gør vi her? Jeg kan ikke se der er noget galt med Lottes proportioner.. snarere tværtimod!
Men det skal jeg jo liiige ha´ overbevist Lotte om også.
 

Først tog jeg billeder af Lotte, så hun kunne se sin egen krop. Så fortalte jeg Lotte om kropsformer, snit, materialer og hvordan det faktisk er muligt at klæde hvilken som helst krop på så man får det man visuelt ønsker!!! (Noget af et statement, hva`?) 🙂

Og SÅ trak jeg hende gennem den sindssygt skønne tøjbutik i Næstved – FRU P.
Her fik jeg lov at “lege med Lottes krop”!!! – klæde af og på, modellere og udfordre.. og SE HER de flotte billeder!!

 Er der noget galt med Lottes silhuet?? Nej ikke det fjerneste…. Hun er cool, smuk og velproportioneret!

No comments yet

Skriv en kommentar