Hop til indhold

Er vi flere der ik vil stil-kategoriseres??

28. august 2010

Ta´ bare et kig på top-billedet her på min blog!!?! Et væld af lækkert tøj og accessories fra mange forskellige stil-kategorier! Men der er da mange fede ting, ik´? Jeg ku da selv godt finde på at trække i det meste.. når jeg så altså lige har taget højde for min kropsfacon, hvilke farver og snit der klæder mig osv. osv. Begrænsninger begrænsninger…

Jeg vil ik sættes i bås og udelukkende tilhøre en bestemt stil. Jeg vil være tro mod mig selv men plukke på kryds og tværs fra alle stil-kategorier for at blive MIN (og IK andres!!*!) bedste udgave af mig selv. Du sku ta´ og gøre det samme.. Gribe i egen barm (!!%!) og gøre det der passer DIG mens tid er. Det gir´ en fantastisk tilfredsstillelse at udfolde sit potentiale og ikke være afhængig af andres anerkendelse. Been there.. done that!

Blot en lille weekend-“kæphest” fra mig!

Og nyd den så… weekenden! 🙂

No comments yet

Skriv en kommentar